مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-05سياسي

فارس من| تردد نیروهای غیربومی در خواف به خاطر شیوع کرونا کاهش یافته است


با توجه به شیوع بیماری کرونا در ایران و خراسان رضوی، به دلیل توجه به سلامت مردم، تردد نیروهای غیربومی در این شهرستان به خاطر شیوع کرونا کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، مخاطبان در ثبت و درخواست پیگیری آن را داشته اند.

فرماندار خواف در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در ایران و خراسان رضوی، جلسات متعدد علمی و برنامه ریزی با ستاد مبارزه با این بیماری برگزار شد، اظهار کرد: از همان ابتدا توجه به سلامت مردم خواف به عنوان اولویت و محور در نظر گرفته شد.

حسین سنجرانی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا در ایران و خراسان رضوی، به دلیل توجه به سلامت مردم، تردد نیروهای غیربومی در خواف به خاطر شیوع کرونا کاهش یافت، اضافه کرد: معادن خواف برای 14 هزار نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است، بنابراین در ابتدا اعلام کردیم که این نیروها اگر غیربومی هستند 20 روز در خواف در معادن مشغول فعالیت باشند تا از نظر شیوع بیماری همزمان با کار و حفظ پروتکل های بهداشتی در قرنطینه نیز قرار بگیرند و بعد از پایان 20 روز به محل سکونت خود بازگردند.

وی ادامه داد: تردد کامیون ها نیز که عمدتا سنگ آهن و کنسانتره را از معادن خواف به فولاد اصفهان و خوزستان حمل می کردند؛ از ابتدای شیوع بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تردد نیروهای غیربومی در خواف به خاطر شیوع کرونا کاهش یافته است

فارس من| تردد نیروهای غیربومی در خواف به خاطر شیوع کرونا کاهش یافته است